Timaru, Hanmer Springs en eindelijk niet koud meer!

Hi allen!

We zijn de volgende dag, ondanks dat ik nog steeds draaierig was (niet heel verantwoord op de weg als de wereld draait) naar Timaru gereden. Gelukkig was het heel rustig op de weg. We hebben wel onze plannen weer omgegooid, want ik zag het niet zitten om 360 km te rijden naar Fox Glacier. In Timaru heeft mijn mams de tent in haar eentje opgezet want ik was eigenlijk wel een beetje ziek. Nog even naar de supermarkt gehobbeld, maar verder niets gedaan die dag. De dag erna nog steeds niet beter helaas, maar wel even naar Caroline Bay gelopen waar een kermis aan de gang was. De baai zelf is blijkbaar een hele populaire als het echt mooi weer is, maar wij zagen de charme er niet echt van met een industrieterrein op de achtergrond. De kermis was vooral voor de kleintjes, dus we zijn er overheen gelopen toen we richting de winkelstraat liepen. Daar even heen en weer gelopen en naar het museum geweest. Dat was best leuk! Klein museum (het South Canterbury Museum) over de geschiedenis van Timaru en Nieuw Zeeland. En gratis hihi;)
Toen via de kermis weer terug. Op de kermis een tosti met wedges gegeten (aardappelpartjes gefrituurd). Lekker:)
De rest van de dag rustig aan gedaan, want was nog steeds niet 100%...
De volgende dag wilde we naar de art gallery maar we waren te vroeg, dus eerst de stad weer ingelopen om koffie en warme chocolademelk te drinken. Onderweg naar het museum kwamen we een bioscoop tegen en besloten we smiddags naar Moana te gaan. Het museum was wederom klein, met een sculpturen tuin. We hebben ons prima vermaakt met het proberen te raden wat de sculpturen voor moesten stellen;) Niks goed geraden helaas, kunstkenners die we zijn. (Hihi)
We zijn voor de film ergens gaan lunchen zodat we voor het diner gewoon een broodje konden eten. De film was superleuk, liedjes blijven lekker in je hoofd hangen:D
De dag erna naar Hanmer Springs gereden, waar we nog steeds zitten. Mooie plek, mooi uitzicht en achter onze tent een ingang naar het bos. De wandelingen zijn hier voor de verandering wel goed aangegeven, want dat is lang niet overal zo..
Verder doen we lekker rustig aan, het is hier lekker weer. En zelfs snachts hoeven we geen fleecetrui en 2 paar sokken aan!
Helaas wordt ik elke ochtend nog draaierig wakker, dus duim even voor me dat het over is morgenochtend!
We blijven hier tot vrijdag, waarschijnlijk hetzelfde doen als de afgelopen dagen:) Niet heel veel dus hihi:D

Bedankt weer voor het lezen,
Groetjes Ria en Sandra

1. Ingrid:
    10 januari 2017
    We duimen dat je snel weer top fit bent. Heel veel plezier nog saampjes en nog even vd zon genieten hier al dagen achter de wolken.groetjes Ingrid Ron
  2. Laura:
    10 januari 2017
    Beterschap San!! Wel een heel leuk verhaal weer gemaakt!:)
  3. Petra:
    Hallo Ria en Sandra,
    Adres van Tineke gekregen dus nu lekker op de bank jullie verhalen lezen. Wat een ervaringen doen jullie op en zo gezellig samen, moeder en dochter. Geniet er nog lekker van. Groetjes van Petra (Binnenmeer)
  4. H.Blomvliet:
    11 januari 2017
    Ria/Sandra

Je reisverhaal gelezen leuk we wensen je beterschap en nog veel plezier. Gr. Hannie/Hans
  5. Lianne:
    11 januari 2017
    Beterschap! Erg leuk om jullie verhalen te lezen
  6. Tine:
    14 januari 2017
    Inmiddels opgeknapt? Geniet van de laststevdsgrn!
    Xx