We zijn er!

Hallo allen!

Nou, we zijn er hoor! Het duurt even maar dan zit je wel aan de andere kant van de aarde... Wat een heel gek idee blijft. Dat je daar kunt zijn met 2x 10 uur en 30 minuten in een vliegtuig. Eigenlijk ging alles voorspoedig, behalve de eerste maaltijd van mams. De vegetarische maaltijd die ze besteld had kwam als een lactose vrije maaltijd, maar dus met kip... Gelukkig alles goed gekomen en heeft ze lekker pasta met aubergine en te veel kaas gekregen :D Wat dus veel lekkerder was dan mijn wel gelukte Vega maaltijd... (Rijst met sojasaus, zoute sojasaus, slappe peultjes, paar doperwten en 2 blokken hele zoute tofu...) de maaltijden daarna gingen beter;) vooral veel eitjes gegeten ;) Uiteraard niet geslapen, paar superpowernapjes (lees, knikkebollen) en vooral veel veel veel gezeten. Heerlijk films zitten kijken, lezen, muziek luisteren, stomme spelletjes doen etc. Op Hongkong airport hadden we een lounge geboekt, was erg fijn. Kerstboom op en met kerst muziekjes. Je kon eten halen, drinken, gebakjes halen :D Duurde allemaal lang, maar we zijn er! Het is heerlijk weer, graad of 19/20. Vanochtend hebben we vooral rondgelopen in Auckland, onze kamer was nog niet klaar (oke het was kwart voor 10, dus niet heel raar.) Even thee en gebakje gegeten bij de haven, helaas werd er buiten net met hardgeluidmakend apparaat iets schoongemaakt of iets dergelijk. Dus Helaas werd de lekkere cappuccino, thee en het gebakje een beetje verpest door die geluiden . Een rondje stad gedaan op zoek naar The warehouse:) Grote winkel waar ze alles verkopen, Alles! Helaas net niet wat wij nodig hebben in die winkel, dus vrijdag op zoek naar een grotere! Vanmiddag nog bij een zomer/cultuur/muziek festivalletje gezeten, in ons korte mouwen shirt met onze blote voetjes in het nepgras.. oeehh Zoo heerlijk! Het verdere plan in om vandaag nog in de skytower te gaan, daar misschien hapje eten en dan vroeg naar bed! Want we hebben allebei nu ongeveer zo'n 2 dagen niet geslapen, dus hopelijk vannacht wel!

Dank voor het lezen!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marlies:
    7 december 2016
    Leuk om te lezen! Veel plezier nog in Auckland, succes met de inkopen en slaap lekker
  2. Ingrid:
    7 december 2016
    Hoi fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Temperatuur is lekker en nu eerst even bijkomen en slapen. Geniet en we volgen jullie verhalen groetjes Ingrid Ron
  3. Jellie van dijk:
    7 december 2016
    welterusten........gelukkig met gevulde maagjes.....
  4. Anne:
    7 december 2016
    Whaaaat?? Geen Action in Auckland? :)
  5. José:
    8 december 2016
    Wat fijn dat de vliegreis achter de rug is en dat jullie goed aangekomen zijn! Nu lekker bijkomen en genieten. Veel plezier meisjes.

Groetjes José
  6. Marja en Han:
    8 december 2016
    Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Heel veel plezier
  7. Nathalie:
    9 december 2016
    Blijft grappig dat je na een dag vliegen ook een ander seizoen treft! Heerlijk hoor, blote voeten in het gras....hoeven we hier niet meer te proberen ;-)

Succes met de zoektocht naar de grotere winkel en heel veel plezier!!
    Groetjes Nathalie