Auckland en Coromandel.

9 december 2016 - Hot Water Beach, Nieuw-Zeeland

Hallo!

Ik ga gewoon verder waar ik gebleven was:)
We zijn die middag inderdaad naar de Skytower gegaan, helemaal naar boven geweest (waar was jij nou Matthijs?;) en iemand zien springen! Whaaaa! Moet er niet aan denken.. We gingen daar naar niet eten, want het was daar niet per se gezellig en het eten was ook mwaaw. Dus toen weer naar beneden met de lift, gaat supersnel en er zit een glasplaat waar je mee naar beneden kan kijken! Dan komt de grond snel op je af hihi. Toen op zoek naar eten maar we wisten niet waar we trek in hadden dus uiteindelijk brood en soep in de supermarkt gekocht en op de kamer, waar we een magnetron en servies etc hadden, gegeten. Om half 8/8 uur vielen we steeds in slaap, dus rond 8 uur gingen we slapen. Heerlijk geslapen tot half 7 met maar 1 keertje kort wakker. Ontbeten in het hotel en toen weer op pad. We waren van plan om door een klein parkje heen te lopen en dan naar een groter park te lopen waar de Winter Garden was. Ons richtings en kaartlees gevoel moet nog even op gang komen.... Dus we hebben er dik een uur over gedaan op de heenweg De terugweg een kwartier ofzo;) Was wel even leuk in de Winter Garden. Er staan een aantal foto's op de site hiervan! Het was wel slecht weer Helaas, dus smiddags op de hotelkamer even lekker gelezen, en beetje rustig aan gedaan, want tsjaa, jetlag... Toen voor het eten even in een leuke boekenwinkel rondgesnuffeld :D Heerlijk gegeten bij een veganistisch Thais restaurant, dat vliegtuig voedsel is toch ook niet alles.. was een verademing dat lekkere eten:). Weer op tijd naar bed, half 10. Niet fantastisch geslapen maar ok. Toen de auto opgehaald (een rode!!) En op weg gegaan naar de Coromandel. Links rijden ging goed gelukkig, lekker kronkelende wegen met mooie uitzichten! We hebben een cabin geboekt voor 3 nachtjes, heel schattig, foto's volgen nog. Het was vanmiddag supermooi weer, en het is zooo mooi hier! Het gaat morgen regenen zeggen ze, dus we hebben een rustige dag ingepland morgen:)
Dank voor het lezen!

Groetjes van ons!

1. Matthijs:
    9 december 2016
    Hahaha, weer aan de andere kant van de wereld
  2. Nathalie:
    9 december 2016
    Wow dat is een enge foto van de gals plaat en de doorkijk naar beneden! Die lift zou niets voor mij zijn, oogjes dicht en doorademen :-)

Nog goeie boeken gevonden?
    Ben benieuwd naar de cabin, klinkt heel gaaf!! Geen Hobbithuisje geboekt?

Groetjes Nathalie
  3. Ingrid:
    9 december 2016
    Ja best eng zo n glasplaat maar wel leuk. Nu lekker met jullie auto op pad goede reis en hou links.gr
  4. Karen:
    9 december 2016
    Leuk Sandra, klinkt heel bekend :-)
    Goede reis verder!!
  5. Wendy:
    13 december 2016
    Leuk om jullie verhalen te lezen, veel plezier nog!
  6. Ingrid:
    14 december 2016
    Geweldig wat n ervaringen . Hot water, vulkaan super leuk nog veel plezier.